صندلی ماشین کودک و نوزاد

اغلب والدین تصور می کنند که با خرید صندلی ماشین های تغییر پذیر در هزینه های خود صرفه جویی می کنند اما تجربه نشان داده که این مدل از صندلی ماشین های کودک و نوزاد مخصوصوص نوزادان طراحی شده و در سنین بالا کاربردهای کمتری دارد. بهترین گزینه برای حفظ امنیت کودکان حداقل تا 10 کیلو گرم استفاده از یک کریر مناسب است. در هنگام خرید کریر کودک سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به صندلی ماشین را داشته باشد این گزینه حداقل شمارا تا چندین ماه از خرید صندلی ماشین بی نیاز می کند.

مهم ترین نکته ای که د رهنگام خرید صندلی ماشین کودک باید به آن توجه کنید این است که کودکتان در صندلی باید احساس راحتی و آرامش داشته باشد زیرا این این وسیله در مسافت های طولانی مدت ممکن است کودک شما را اذییت کند. شما نیز در باز و بسته و همچنین کردن صندلی ماشین باید به راحتی این کار را انجام دهید.

https://nini-web.ir/product/صندلی-ماشین-چیکو-مدل-زیپ/

اندازه ی مناسب صندلی ماشین

در هنگام خرید صندلی ماشین به ابعاد و اندازه ماشینتان توجه کنید زیرا اگر صندلی ماشین برای ماشین شما بزرگ باشد شما به ناچار مجبور می شوید صندلی های جلویی را جابه جا کنید و از طرفی ابعاد بزرگ صندلی ماشین ممکن است سلامت کودک ار به خطر بیندازد و خسارت های جبران ناپذیری را به کودک وارد کند. از طرفی صندلی ماشین نباید برای کودک کوچک باشد بهترین ابعاد و اندازه برای صندلی ماشین ابعادی است که کودک به راحتی بتواند دست و پای خود را تکان دهد.

نحوه قرارگیری درست کودک بر روی صندلی ماشین

بهترین شکلی که کودک می تواند روی صندلی ماشین بنشیند به این شکل است که کودک مستقیم و صاف بر روی صندلی نشسته و کمربند را برایش ببندید. توجه کنید که اگر کودکان در هنگام نشستن بر روی صندلی ماشین باید کمی کج شود این بدان معناست که صندلی ماشین کوچک است و دیگر مناسب کودکتان نمی باشد. کودکان زیر یک سال بهتر است به صورت خوابیده در صندلی ماشین قرار بگیرند و زاویه صندلی را طوری تنظیم کنید که کودک در آن راحت باشد.

امنیت صندلی ماشین

یک صندلی ماشین مناسب باید دارای پدهای محافظ سر و گردن کودک باشد تا در مواقع لزوم از سر و گردن کودک محافظت کند. بعضی از صندلی های ماشین دارای فوم جذب کننده انرژی و وسایل جانبی محافظت کننده و ویژگی هایی هستند که می تواند در مواقع لزوم کودک را از حوادث حفظ کند.

سیسمونی نوزاد نی نی وب بزرگترین تولید کننده سیسمونی نوزاد در ایران می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 291
برچسب ها : صندلی اتومبیل کودک, صندلی خودرو کودک, قیمت صندلی ماشین کودک و نوزاد,

تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 | 11:38 | نویسنده : نازنین عمرایی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.